.:BroozDownload:.

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده است و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از ۱٫۴۴ مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوترهایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.



ادامه مطلب

winzip15

WinZip اولین نرم افزاری است که به منظور فشرده کردن اطلاعات پا به عرصه وجود نهاده و هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین ها در رده ی خود به شمار می آید . این برنامه به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای دلخواهتان را فشرده کرده و با کم شدن فضای اشغالی در هزینه هایی که به منظور نگهداری اطلاعات می بایست بپردازید صرفه جویی به عمل آورید . در مواقعی نیز که استفاده از اطلاعات خود نیاز داشتید می توانید تنها با چند کلیک آنها را از حالت فشردگی خارج نمایید . WinZip درکنار پشتیبانی از محبوب ترین فرمت فشرده سازی در دنیای کامپیوتر – ZIP – با قالب های دیگری نظیر CAB, TAR, gzip, UUencode, XXencode, BinHex و MIME نیز سازگار است .

 

فشرده سازی ، مدیریت و انتشار تصاویر :
- فشرده کردن فرمت تصویری JPEG تا ۲۰ الی ۲۵ درصد
- ارسال فایلهای زیپ شده به وسیله ی ایمیل به یک فایل زیپ شده ی دیگر
- تغییر اندازه دادن تصاویر
- نمایش تصاویر بندانگشتی از عکس های موجود در یک آرشیو زیپ

 

عملکرد فشرده سازی و سازگاری آرشیو
- استفاده از فناوری فشرده سازی LZMA برای نتیجه بهتر در بیشتر فایلها
- قابلیت انتخاب متد مورد نیاز شما برای فشرده کردن داده ها
- فشرده سازی تصاویر JPEG بدون کاهش حتی یک درصد از کیفیت فایل
- باز کردن و خارج کردن فرمت های ۷Z, IMG و ISO از حالت فشرده
- باز کردن و خارج کردن فرمت های RAR, BZ2, CAB, LHA و سایر آرشیو ها از حالت فشرده
- ساخت و باز کردن فایلهای ZIP دارای حجمی به بزرگی بیش از ۴ گیگابایت

 

رمزگذاری
- استفاده از استاندارد رمزگذاری AES 128 و ۲۵۶ بیتی
- استفاده از متد کنترل رمزگذاری به منظور فعال یا غیرفایل سازی

 



ادامه مطلب

winrar

امروزه بسیاری از سایت های اینترنتی مانند  fdl.loxblogبرای انتشار فایلهای حجیم آنها را به چند قسمت کوچک تر تبدیل می کنند . این کار به چند دلیل انجام می گیرد که از میان آنها می توان به ۲ نکته اشاره کرد ...



ادامه مطلب

 IZArc

نرم افزار IZArc که با نام IZip نیز شناخته می شود یک برنامه بسیار کاربردی می باشد که با پشتیبانی از تمامی فرمت های فشرده سازی تبدیل به ابزاری کامل و انتخاب اول حرفه ای ها شده است . محیط کاربری ساده و استفاده نکردن از قسمت های اضافی و بی مورد باعث شده است تا هر کاربری بتواند نیازهای خود را به سادگی برطرف سازد . اگر می خواهید آرشیو فشرده از فایلهایتان بسازید کافیست آنها را به محیط برنامه کشیده و رها کنید تا طعم قدرت را در عین سادگی بچشید . ساخت آرشیو های چند قسمتی با قابلیت رمزگذاری بر روی آرشیو ها از دیگر امکانات IZArc به شمار می آید . این برنامه که از زبان شیرین پارسی نیز به طور کامل پشتیبانی می کند توانایی های دیگری نیز دارد که از میان آنها می توان به درست کردن آرشیو های خود استخراج شونده ( Self Extracting ) ، تعمیر فایلهای خراب با فرمت zip ، تبدیل یک فرمت فشرده سازی به دیگری ، نمایش و نوشتن نظر در آرشیو ها اشاره نمود .

یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان باز کردن ایمیج های ISO ، BIN ، CDI و NRG بدون نیاز به قرار دادن درون درایو مجازی و یا رایت کردن آنها بر روی دیسک می باشد که همانند فرمت های استاندارد فشرده سازی این گونه های یاد شده نیز توانایی تبدیل به یکدیگر را خواهند داشت .

 

نرم افزار IZArc که لایسنس استفاده از آن به صورت عمومی و کاملا رایگان است از تمامی فرمت های زیر به طور کامل پشتیبانی می کند :

۷-ZIP, A, ACE, ARC, ARJ,B64, BZ2, BH, CAB, BZA, CPIO, ENC, DEB, GCA, GZ, GZA, HA, JAR, LHA, LIB, LZH, MBF, MIM, PAK, PK3, RAR, RPM, TAR, TAZ, TBZ, TGZ, TZ, UUE, XXE, YZ1, Z, ZIP, ZOO.

 

 



ادامه مطلب

Ziperello

یکی از ویژگی های مهمی که در آرشیو های زیپ وجود دارد ، قابلیت گذاشتن پسورد بر روی آنها می باشد . با استفاده از این امکان می توان از فایلها در برابر دسترسی افراد غیر جلوگیری کرد و راهی سریع برای تامین امنیت اطلاعات می باشد اما گاهی ممکن است پس از اینکه رمزی بر روی آرشیو مورد نظر خود قرار دادید آن را فراموش نمایید . در این صورت نه تنها افراد دیگر بلکه خودتان نیز نخواهید توانست به فایلهایتان دستیابی پیدا کنید اما اگر اطلاعات مهمی در آن ها ذخیره شده باشد چه خواهید کرد ؟

Ziperello نام برنامه ای است کم حجم و کوچک که برای ریکاوری کردن پسورد فایلهای زیپ طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد تا آرشیو های رمزنگاری شده را باز کنید . بدین ترتیب اگر از اطلاعات بسیار مهمی که نیاز شدیدی به آنها دارید اما به دلیل نداشتن پسورد گذاشته شده بر روی آرشیو امکان دسترسی را به آنها را ندارید ، خواهید توانست رمز فراموش شده را بازیابی نمایید .

 

ویژگی های کلیدی Ziperello v2.1.1 :
– کاربری بسیار آسان
– پشتیبانی از رمزگذاری های ۱۲۸ ، ۱۹۶ و ۲۵۶ بیتی
– امکان ریکاوری آرشیو های زیپ ساخته شده توسط برنامه های مختلف نظیر Winzip ، Winrar و …
– پشتیبانی از آرشیو های SFX
– حجم پایین
– و …

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :